TURKIET !


chacha Bluggään !

just nu packar jag det sista inför imorn , för jag ska till Turklandet !!   WOOHHHOO !
jag kommer inte ta med min data dit så : ingen bloggning där .. men när jag kommer hem så lovar jag att lägga in bilder och sånt :D

jo , i måndags så va jag på liseberg med ida,lisa,linnea,elina,cornelia och lilla daniella , haha !
det var ju såklart BÄST! jag älskar liseberg asså , vi åkte tåg dit vid elva typ o så kom vi hem runt elva .. HÄÄRLIGT !
jag åkte ALLA läskiga åk förutom gasten då ,, jag VÅGAR  men vill inte gå den .. asså det är inte värt pengarna -.- jaja sammanlagt åkte jag typ .. 20 åkturer ! fett najs :o  det var riktigt kul där fast det regna -.-

när vi skulle passa min bror i typ 10 min så såg vi att balder hade STANNAT i uppförsbacken och kanonen hade ocksåp stannat fast den var inte "ute" eller vad man ska säga :) o sen när vi skulle åka kollerado eller vad den heter så var den ständ pga åska o sån skit ;s o vi satt fast på hanghai i typ 10 min i SPÖREGN ! jaja

nu är ida här å vi ska nog dra ut nu , ses om en vecka BITCHES !


Kisses N' Hugs , FannY

Kommentarer
Postat av: Bellllllaaa :)

Jag måste få höra allt från din resa älsklingen :) Hoppas du hade det underbart ! <3

2010-09-01 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0