Heyye Bloggen :d



kom nyss hem från Gekås , jag var där med Ida och Daniella och det var fett mkt folk där , HELT SJUUKT !
vi åkte dit vid 12 tiden typ och åkte hem vid 5 tiden. jag hittade faktiskt ganska mkt som jag behövde , inte bara skit haha, jag trodde helt seriöst att jag såg hon britt-marie o kjell eller vad dom heter från ullareds serien men daniella o ida trodde inte mig -.-
när vi väl var där så fick jag typ migrän och ont i magen ;s inte så kul men jaja  det blev bättre efter att vi ätit på buger king <3

Min köp lista :
1 hårspray
2 hipstertrosor
1 rosa mukis
1 svart linne
1 sminkborttagning
2 extra tuggummi
2 läckerol
1 tanning oil ( ska bli bruuuun ! <3 )
2 8-pack toffsar utan clips
1 ballerina strumpor


just nu hämtar Mamma Matildas gudmor Linda på tågstationen, hon ska bo hemma hos oss ett tag , det blir mysigt !

nu ska jag ut o hoppa !


kisses'n hugs , FannY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0