Awwsumeh

Hej blöögg, jag vet att jag aldrig bloggar längre men det är ju så att jag har ett liv! 
hah . nää , jag har bara haft mycket att göra, läxor och sånt.

igår kväll hade jag det riktigt mysigt i stan med bästa ida, vi hyrde filmer på hemmakväll till ikväll.. det fick bli the last song, paranormal activity och ngn heriko eller ngt .. kommer inte ihåg!    och jag snackade med Lina och Eric från klockan 9-2 , HAHAH vi hade as kul.  " amen du e ju fräsch i huvvet (KLIICK) "

jaja , idag har jag inte gjort mycket.. typ taggat as mkt till ikväll, jag och ida ska ha film kväll och ha mysigt som in i ! ME LIKE .  har ont i magen så mycket som jag längtar , är taggad som fan.. 
ska snart ner t stan för att möta upp bästavännen, ida möller!

nu ska jag bara måla naglarna och sminka mig.. ciaaoooo (YY)




kissesN'hugs            FannYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0